Head of HR

A munkakör célja

A Head of HR feladata, hogy önállóan és vezetői szemlélettel irányítsa a cég teljes HR-működését és tehermentesítse a vezetőséget a HR-operációtól. A cél, hogy a jelenleg több szereplő között megosztott feladatok egy kézben összpontosuljanak és stabil, átlátható folyamatok támogassák a csapat mindennapjait.

Feladataid:

Munkavállalói adminisztráció és támogatás

Személyi nyilvántartások naprakészen tartása

Szabadságok, betegségek és orvosi igazolások adminisztrációja

Bérek rendszeres követése, korrekciókra vonatkozó javaslatok előkészítése

Évi két alkalommal 2-way feedback beszélgetések szervezése és részvétel rajtuk

Utazások és költségelszámolások kezelése

Dolgozói igényekhez kapcsolódó beszerzések intézése (pl. home office eszközök)

Kollégák jólétének, jelzéseinek figyelése, felmerülő nehézségek megoldása

Rendszeres kapcsolattartás a külső ügyfélnél dolgozó kollégákkal

Nem intruzív, valódi értéket teremtő teljesítménymérési rendszer megtervezése és bevezetése

Képzési rendszer és egyéni fejlődési utak kialakítása és működtetése

Céges események teljes körű szervezése

Éves kétnapos céges elvonulás koordinálása

Karácsonyi vacsora megszervezése

Évente 3-4 délutáni céges program lebonyolítása

Havi közös ebéd szervezése

Ad-hoc csapatépítő kezdeményezések kezelése

Céges események és fontos mérföldkövek kommunikációjának koordinálása a social felületeken

Toborzási és kiválasztási folyamatok vezetése

Gyakornokok és munkavállalók felkutatása és előszűrése

Interjúk és felvételi folyamatok koordinálása

Együttműködés külső recruiterrel vagy a feladatainak átvétele

Kapcsolattartás egyetemekkel, bootcampekkel, képzési intézményekkel

Állásbörzéken való megjelenés szervezése és lebonyolítása

Onboarding folyamatok menedzselése

Munkaszerződések és alvállalkozói szerződések kezelése

Próbaidők és egyéb munkaviszonyhoz kapcsolódó határidők követése

Eszközök (pl. laptop) kiadásának és visszavételének adminisztrációja

Cafeteria adminisztrációja (pl. Medicare ki- és beléptetések)

HR-adminisztráció és működés támogatása

Munkajogi megfelelés folyamatos nyomon követése

HR-folyamatok dokumentálása

Vezetők rendszeres tájékoztatása és döntés-előkészítő anyagok készítése

Házon belüli fejvadászati folyamatok kialakítása

Alvállalkozói adatbázis felépítése és folyamatos karbantartása

Együttműködés projektvezetőkkel és az irodavezetővel

Feladatok, amelyeket nem kell csinálnod

Bérszámfejtés (külső könyvelő partner végzi)

Pénzügyi és kontrolling feladatok

Miért "Head of" pozíció ez?

Olyan szakembert keresünk, aki:

teljes felelősséggel és önállósággal irányítja a HR-területet,

önálló döntéseket hoz a rendelkezésre álló büdzsé keretein belül,

proaktívan készít elő vezetői döntési pontokat, minden szükséges háttér-információval és javaslattal,

valódi vezetői szerepet vállal a HR-ben egy tech cég működésében,

képes felépíteni a HR/Recruiter csapatot.

Amit biztosan nem szeretnénk

Volt már olyan tapasztalatunk, hogy a HR túl sok adminisztrációval, méréssel vagy kérdőívvel terhelte a csapatot. Ezt szeretnénk elkerülni. Nem szeretnénk olyan működést, amely:

felesleges köröket vagy túlzott adminisztrációt generál,

nem szakmai feladatokkal vonja el a fejlesztők idejét,

öncélú mérésekkel vagy bonyolult folyamatokkal akadályozza a munkát.

Nálunk a jó HR egyszerű, emberközeli, nem pedig bürokratikus.

Elvárások

Minimum 6 év HR generalista szakmai tapasztalat

Előny az IT környezetből szerzett vezetői tapasztalat

Vezetői szemlélet és erős önállóság

Nyitottság a fent felsorolt feladatokra

Heti 40 óra munkavégzés

Alapvetően heti 1 nap irodai jelenlét, de időszakosan akár heti 5 nap is szükséges lehet (interjúztatás, események, ügyintézések miatt)

Magabiztos angol kommunikáció (angolul jól beszélő kollégákat keresünk, akiket interjúztatni kell)

Amit kínálunk

Versenyképes fizetési csomag, cafeteriával

Prémium egészségügyi szolgáltatás a Medicare-től

Valódi döntési jogkör és önállóság a HR teljes területén

MacBook Pro, amelyet munkára és magánhasználatra is biztosítunk

Rugalmas munkavégzés, home office lehetőséggel

Jól megközelíthető iroda Budapest belvárosában, a Bazilikánál

Stabil cég, közvetlen, támogató környezet

Jelentkezés

A jelentkezéseket a hello@wrd.hu e-mail címen fogadjuk magyar nyelvű önéletrajz és bruttó fizetési igény megjelölésével.

Send your CV to Us!

hello@wrd.hu

Other
open positions

Technical project manager

Join our team as a Technical Project Manager to bridge client needs with development processes. Guide projects, collaborate with UX/UI teams, and lead developers. Manage backlogs, break down tasks, and ensure smooth communication while overseeing quality project delivery and stakeholder satisfaction.

Technical project manager

Lead full-stack developer

Join our team as a Lead Full-Stack Developer to drive technical excellence and client satisfaction. Develop robust Java backends and React frontends while guiding project architecture. Lead developers, collaborate with clients, and oversee code quality. Manage tasks, solve complex problems, and ensure successful project delivery.

Lead full-stack developer

Full-stack developer

Join our team as a Full-Stack Software Developer if you feel skilled in Java and Spring Boot for backend development, React and TypeScript for frontend. Build and maintain efficient backend services and user-friendly frontend applications. Collaborate with a diverse team to ensure high-quality software solutions.

Full-stack developer